شرایط بازگرداندن کالا
اگر کالای خریداری شده ایراد یا اشکال فنی داشته باشد.
- اشکال یا ایراد فنی باید حداکثر تا 7 روز کاری پس از دریافت کالا، به پرشیا تک اطلاع داده شود.
- این سرویس اشکال های فنی و ظاهری(شکستگی، خط و خش و مانند آن روی بدنه کالا و قطعات) که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، را شامل نمی شود. استفاده نادرست پس از تحویل کالا مواردی مانند حمل و نقل و جابجایی، نصب و راه اندازی، تنظیمات، کاربرد غیر معمول، نگهداری و استفاده غیر و متفاوت با توصیه سازنده کالا (قید شده در دفترچه راهنمای کالا) را شامل نمی شود.
اگر کالای خریداری شده از نظر مشخصات یا ظاهر فیزیکی با اطلاعات وب سایت مغایرت داشته باشد.
- وجود مغایرت باید حداکثر طی 24 ساعت کاری پس از دریافت کالا، به واحد خدمات پس از فروش پرشیاتک از طریق تلفن، ایمیل یا مراجعه حضوری اطلاع داده شود.
اگر در اثر حمل و نقل، آسیب دیدگی ایجاد شده باشد.
- آسیب دیدگی باید حداکثر طی 24 ساعت کاری پس از دریافت کالا، به واحد خدمات پس از فروش پرشیاتک از طریق تلفن، ایمیل یا مراجعه حضوری اطلاع داده شود.
- کالای آسیب دیده و همه لوازم جانبی و متعلقات آن، باید به همان شکلی که مشتری تحویل گرفته است، به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و فاکتور به خدمات پس از فروش پرشیاتک ارسال شود.
اگر ایراد فنی، وجود مغایرت فنی یا فیزیکی یا آسیب دیدگی ظاهری، به تأیید کارشناسان خدمات پس از فروش پرشیاتک برسد، هزینه های ارسال به عهده پرشیاتک خواهد بود.